Rady na jídelníček

9. června 2011 v 20:42 | Meylee |  Jídelníček
Takže, jak už mi nějaké zkušenější blogařky doporučily si sestavit jídelníček, tak zítra si ho takhle udělám. :-)
Zdravá výživa


Jídelníček na 10.6. (pátek)

snídaně- toas+máslo
svačina- jablko
oběd- (nějaká příloha)-brambory, ríže
svačina- jablko
večeře- TO SE BUDE CHLASTAT :DD
Pití: voda, a něco dobrýho večer



cíl máš určitě reálný a přiměřený, níž už bys asi jít nešla, jsi dost vysoká ;-)
k tvému jídelníčku... pokud chceš hubnout zdravě, nejlepší by bylo pět jídel denně - jíst pravidelně, abys pořád nakopávala metabolismus a moc se ti nezpomalil... obědy si dej klidně normální teplé, pokud máš možnost ;-) dopoledne se snaž zařadit ovoce a odpoledne zase spíš zeleninu... a nevím, jaké pečivo jíš, ale doporučuju celozrnné apod., je v něm více vlákniny - víc zasytí a je zdravější :-)


Jinak ten jídelníček není njehorší, ale až moc pečivo. souhlasím s Rezzy, mělo by se jíst pětkrát denně, metabolismus si zvykne a bude rychleji pracovat - tím pádem budeš hubnout. třeba stačí zelenina, nebo ovoce a aspoň nebudeš mít hlad :) jinak k tomu pečivu. dávej si ho maximalně jednou za den. s pečivem toho moc nezhubneš (tim nechci řict, že ho nesmiš jist vubec, ale podle mě jednou za den stačí)

DĚKUJU ZA RADY. :)
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Anketa

Klikněte prosím.

KLIK :)

Komentáře

1 Dee - Dee Dee - Dee | Web | 9. června 2011 v 20:55 | Reagovat

Nee to nejsem já :D ja jsem tohle > http://mynewchange.blog.cz/1104/vypadam-a-budu-vypadat-d

Jinak moc děkuju, ty máš taky moc pěkný blog:). Malo kdo umí tak pěkný desing:)

Jee:D moje rada si tu ani nezaslouží být prosimtěě ;):) jinak skvělé:) taky bych šla zitra pít, jenže nějak kamošky nemůžou a s klukama sama jít nechci:D

2 Anabell Anabell | Web | 9. června 2011 v 21:13 | Reagovat

ono by se ovoce odpoledne už nemělo, co takle jogurt nebo zelenina? :)

3 Dženy Boom ♥ Dženy Boom ♥ | Web | 9. června 2011 v 21:16 | Reagovat

jasně, přidám si tě ;)

4 Little Little | Web | 9. června 2011 v 23:02 | Reagovat

Taky ti tam chybí úplně maso...a s chlastem to moc nepřeháněj :D Alkohol je hrozně kalorickej...:)

5 Eva Eva | E-mail | 10. června 2011 v 7:56 | Reagovat

Místo ovoce dej zeleninu, i ty brambory  rýři bych nahradila zeleninou. Ten tust ráno bych nechala

6 Dejlinka Dejlinka | Web | 10. června 2011 v 9:17 | Reagovat

k tý snídani bych něco přidala třeba něco k tomu něco co tě nakopne na den :)

7 laskinny laskinny | Web | 10. června 2011 v 11:45 | Reagovat

veru veru je lepšie byť chudučká než tlstá a vypasená...na chudých vyzerá všetko krajšie

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama