středa 8.6.

9. června 2011 v 18:19 | Mey |  Jídelníček
Ve článku se dozvíte, proč jsem začala hubnout, moji váhu, výšku, BMI a můj jídelníček ze středy 8.6.




S hubnutím jsem začala 8.6.2011.. PROč? protože mi nespočet lidí nadává do tlusté bečky apod.
Mým velkým přesvědčením, že musím zhubnout jsou blogové stránky, které mají jako téma THIN BODY, stejně jako já. A jsem ráda, že v tom nejsem sama. :))
Moje výška: 177 cm
moje váha: 65 kg
i když podle BMI jsem v normě, ale já se tak rozhodně nevidím! Musím zhunout! Chci si vzít krátké kraťasy, aniž by si na mě lidi ukazovali prstem, jak jsem tlustá. Chci, aby mi holky kolem záviděly postavu. Chci se pprocházet na koupališti bez ručníku a každýmu se vychloubat s podstavou, jako moje ostatní kamarádky. A když chci, tak to i dokážu!! musím prostě! Ale můj největší problém je asi ten, že žeru a jsem líná. Ale s jídlem už kámoška nejsem ani nebudu!
Moje motto: CO JE DNESKA V PUSE, TO JE ZÍTRA V PASE.

Jídelníček 8.6.2011

snídaně: 2 toasty
svačina- /
oběd- chleba+tavený sýr
svačina- /
večeře- suchý rohlík
pití- celý den jen voda, nic jiného už nepiju!!
 

1 člověk ohodnotil tento článek.

Anketa


Komentáře

1 deese-joque deese-joque | Web | 9. června 2011 v 18:21 | Reagovat

to jsi ty? mas uzasnou postavu .-)

2 meylee meylee | Web | 9. června 2011 v 18:26 | Reagovat

To teda fakt bohužel nejsem!! :D :/

3 Little Little | Web | 9. června 2011 v 18:49 | Reagovat

Ahoj, koukám že taky začínáš...moc ráda spřátelím jestli chceš :)

4 Rezzy Rezzy | Web | 9. června 2011 v 18:55 | Reagovat

ahojky... díky :-)
chceš hubnout zdravě nebo upřednostňuješ hladovky? já hubnu radši zdravě, v rámci možností a většinou si hledám i zdravě hubnoucí sb...
cíl máš určitě reálný a přiměřený, níž už bys asi jít nešla, jdi dost vysoká ;-)
k tvému jídelníčku... pokud chceš hubnout zdravě, nejlepší by bylo pět jídel denně - jíst pravidelně, abys pořád nakopávala metabolismus a moc se ti nezpomalil... obědy si dej klidně normální teplé, pokud máš možnost ;-)  dopoledne se snaž zařadit ovoce a odpoledne zase spíš zeleninu... a nevím, jaké pečivo jíš, ale doporučuju celozrnné apod., je v něm více vlákniny - víc zasytí a je zdravější :-)
ale nechápu, že ti můžou nadávat do bečky... určitě nejsi vůbec tlustá!

5 Dee - Dee Dee - Dee | Web | 9. června 2011 v 19:01 | Reagovat

nadávat do běčky? prosimtě. podle tvé výšky a váhy si hubená. teda pokud nemáš lehké kosti no:).
Jinak ten jídelníček není njehorší, ale až moc pečivo. souhlasím s Rezzy, mělo by se jíst pětkrát denně, metabolismus si zvykne a bude rychleji pracovat - tím pádem budeš hubnout. třeba stačí zelenina, nebo ovoce a aspoň nebudeš mít hlad :) jinak k tomu pečivu. dávej si ho maximalně jednou za den. s pečivem toho moc nezhubneš (tim nechci řict, že ho nesmiš jist vubec, ale podle mě jednou za den stačí) a jinak ráda spřátelím:)

6 Anabell Anabell | Web | 9. června 2011 v 21:06 | Reagovat

Bacha na to pečivo, je tam dost sacharidů, lepší je nějakej jogurt místo toho :)

mam BMI taky v pohodě, ale rozhodně se taky tak necejtim :D Tak hodně štěstí ♥

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama